środa, 30 marca 2011

Zabawa blogowa: 10 informacji o mnie



Zostałam zaproszona przez    sielskie-klimaty.blogspot.com 
do zabawy w "10 informacji o mnie".
Jest mi niezmiernie miło iż mogę uczestniczyć w tej sympatycznej zabawie i dzięki temu poznamy się troszkę bliżej :)

1). Rodzina jest dla mnie najważniejsza. Uwielbiam spędzać wspólnie czas z całą Rodzinką. Często jeździmy na rowerach, pływamy kajakami, chodzimy na spacery - to wszystko robimy razem i to jest cudowne :)

2). Kocham ogrody, podróże i fotografię (stąd moje pomysły na blogi)
3). Jestem bardzo ambitna i często robię zbyt wiele rzeczy na raz ( np. piszę obecnie 3 blogi, pracuję na pełnym etacie, dodatkowo prowadzę firmę ogrodniczą, zajmuję się domem i własnym ogrodem) - Mąż mówi że jestem kobietą sukcesu - to dla mnie wspaniałe wyróżnienie ... ale wciąż uważam że mogłabym lepiej i więcej :)
4). Lubię jak się coś dzieje, ale czasem chciałabym jak myszka schować się przed światem i odpocząć 
5). Jestem domatorką - kocham mój domek na wsi
6). Nie wyobrażam sobie życia bez zwierząt - kocham wszystkie kociaki, psiaki, chomiki i inne milusie stworzonka.
7). Staram się zawsze mówić to co myślę ( czasami mam przez to kłopoty ), nie lubię zakłamania
8). Jestem zodiakalnym skorpionem ( wybaczam, ale nie zapominam)
9). Staram się być dobrym człowiekiem i żyć tak, by zawsze móc spojrzeć sobie w oczy
10). Warto mieć marzenia, gdyż często się spełniają :) Marzę przez cały czas :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie
i przekazuję pałeczkę dalej

zapraszam do zabawy moją Przyjaciółkę Madzię z bloga :

oraz Gigę z bloga:
 giga-wszystkooogrodnictwie.blogspot.com



1 komentarz:

  1. Miło Cię poznać, jeśli natomiast chcesz mnie bliżej poznać wystarczy, że Ci wypunktuję ...a więc 1,2,3,4 ...5 do "myślnika";), 6,7,9 i 10 :) Taka jestem:)

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń